דף הבית קבלו את המסעדה הכי מומלצת בים המלח – טאג' מאהל

קבלו את המסעדה הכי מומלצת בים המלח – טאג' מאהל

מסעדה בים המלח בדווית

טאג' מאהל – בר מסעדה מזרחית

לחיות את הטעם ולרקוד את הרגע

מסעדה בים המלח בדווית

מקום שכדאי להכיר

ים המלח הוא אחד מ 7 פלאי העולם דווקא המקום בו שוכן "ים המוות" הוא המקום אליו נוהרים כולם. תשאלו למה? לכך יש לא מעט תשובות, החל מהתכונות הבריאותיות שיש למי ים המלח התורמות לריפוי העור שלנו ועד למרחצאות גופרית המשלבות ספא שרק במקום הנמוך בעולם יודעים לתת במקצועיות ללא פשרות. תוסיפו על זה מלונות מפוארים והרי לכם פינת חן מושלמת להעביר בה בילוי מעולה. ואם אתם דואגים לנושא האוכל, הסירו דאגה מליבכם כי מסעדה בים המלח בדווית היא אחת המסעדות המוכרות, והוותיקות והמומלצות כמעט על ידי כל אחד. יתרונות המסעדה עולות על כל דמיון, החל מאוכל מושלם, שירות מעולה ואין ספור אטרקציות אותנטיות להשלמת האווירה המזרחית שהמקום עוטה על הסועדים בה. ועוד לא סיימנו, מסעדת טאג מאהל בים המלח מושלמת לאירועים מסוגים שונים, החל מאירועי חברה, מסיבות ואירועים משפחתיים.

Screenshot_3
פנייה מהירה

רוצים להזמין מקום במסעדה בים המלח בדווית? שלחו פנייה מהירה או צלצלו אלינו – 072-3934380

    7-scaled

    מסעדה בים המלח בדווית

    מביאים את הטבע אליכם

    כאשר תגיעו לדרום ותרצו לאכול ארוחה טעימה במיוחד ללא ספק אתם חייבים להכיר מסעדה בים המלח בסגנון מזרחי הנקראת טאג' מאהל ותדעו כי היא מסעדה בעלת אופי מיוחד המביאה איתה ריחות, טעמים והתנהלות מזרחית אוטנטית, החל מישיבה על כריות מעוצבות על הרצפה וכלה בשולחנות האוכל שעוצבו במיוחד ליצור ולתת את האווירה של "הביחד". מסעדה בים המלח בדווית זו בעצם שילוב מושלם בין כל העולמות של טעמים, ריחות אירועים. במסעדה בים המלח בדווית תוכלו להנות מאוכל טעים ומסיבות אותנטיות המתקימות בלב המסעדה עם רקדניות בטן, זמרים ולהקות, ההופעות שלנו הם הופעות חיות שמטרתן להנעים לכם את הזמן בו אתם סועדים אצלנו במסעדת טאג' מאהל ים המלח.

    מסעדה בים המלח בדווית

    מביאים טעמים מופלאים

    גם אם החיך שלכם אינו מכיר את העולם המזרחי ללא ספק לאחר ארוחה אחת במסעדת טאג' מאהל תתאהבו מיד. מגוון הסגנונות בשילוב תבלינים מהמזרח יוצרים סינרגיה מושלמת בין חומרי גלם איכותיים ומגע ידו של שף הבית. אנחנו מזמינים אתכם לבוא, לטעום, להנות ולהתרגש ממאכלים מקוריים, אותנטיים וטריים שהוכנו ממש כרגע ובמיוחד עבורכם. הצוות המקצועי במסעדה בים המלח בדווית אמון על איכות ללא פשרות והבנה מושלמת של הצרכים שלכם ולכן כמעט כל מאכל שתחפצו בו אנחנו נדע להכין לכם (לפעמים גם אם הוא לא בתפריט). בנוסף על הארוחה המושלמת אתם מוזמנים להנות מבר משקאות עשיר בו תמצאו את הטעם שאתם אוהבים בין אם זו שתייה קלה, חריפה או יינות איכותיים.

    8

    בואו והציצו אל התפריטים הטעימים שלנו